fredag 5 september 2014

Vecka 37

Hejsan!
Den här veckan har vi idrottsdag fredagen. Vi kommer att vara på Bengtsböle hela dagen fram till kl. 12.45. Skolbilarna hämtar eleverna därifrån. Kläder efter väder och ev. vattenflaska medtages. Om det blir jätte regnigt har vi vanlig skoldag.
På OÄ:n tar vi upp om uppfinningar. Ingen oä-läxa denna vecka. Diktamen till torsdag.
På torsdag uppmärksammar vi skolfreden med en morgonsamling.
OBS! På föräldramötet bokade vi in två tillfällen för klass samvaro. Första tillfället blir i november och det andra på vårterminen. Nu är det bara att komma med förslag på aktiviteter, de får gärna vara kostnadsfria. Datum ska jag kolla närmre på. Jag har startat en Facebookgrupp för (endast) målsmän i Lönndalen. Där kan man vara med om man vill. Jag länkar bland annat denna info där, och så har ni lättare att hålla kontakt med varandra, tänkte jag. Tex om klassträffar. ;) Det blir även lättare för mig att komma ut med snabba förändringar i planeringen. Vill du vara med, maila till mig så kan jag bjuda in. Jag behöver endast en mailadress alltså.
Ha en bra vecka!
Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar