fredag 18 september 2009

Vecka 39: 21-25 sept 09

Hej hopp!
Tack för ert deltagande vid föräldramötet! Ni som inte hade möjlighet att komma kan jag i alla fall delge lite av all den information som gavs här på bloggen (http://www.lonn-dalen.blogspot.com/)
Denna vecka har vi en idrottsdag under onsdagen. Det innebär att vi är ute hela dagen på Bengtsböle och alla slutar 12.45. Tänk på klädvalet.


Läxor:
OÄ: Läsa texten om högkulturer och sammanfatta den med egna ord. (Skriv det viktiga ur texten i en kortare version) Klart till torsdag.
SV: Onsdagen går ju bort så ingen diktamen denna vecka.

Åk 6 har finska prov på tisdagen.

Klassföräldrar blev Henriks mamma Karina Eskills och Nadjas mamma Cia Numelin.
Ni föräldrar som önskar mailkontakt med mig, dvs ge mig er email adress så att jag kan kontakta er personligen vid behov, sänd då ett mail till mig så får jag er adress! Tack!
Min mail är pernillasart@hotmail.com

Något vi tog upp på föräldramötet är den undersökning av inlärningsstilarna som vi kommer att skicka hem till er. Sedan får ert barn fylla i den tillsammans med er! Undersökningen kan visa vilka strategier ert barn behöver ha för att lättast nå bra skolresultat.
Lämnas in så fort ni fyllt i den, helst under denna vecka.
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar